Дослідження KPMG: на якому етапі знаходиться застосування технологій в індустрії нерухомості

Фахівці з нерухомості підвищують рівень застосування технологій, щоб адаптуватися до середовища, що швидко змінюється. Проте, згідно з останнім звітом KPMG Global PropTech Survey , не всі керівники вважають, що бачення чи стратегія їхньої організації відповідають необхідному рівню.

Майже 93% осіб, які приймають рішення в індустрії нерухомості, погоджуються з тим, що організації у галузі нерухомості повинні використовувати технології «PropTech» для адаптації до середовища, що змінюється.

Дві третини (66%) не мають чіткого загально корпоративного бачення чи стратегії з використання проривних технологій та інновацій.

57% зазначили, що будуть шукати співпраці з існуючими постачальниками PropTech, тоді як майже третина (30%) заявили, що у даний час вони інвестують чи планують інвестувати у стартапи PropTech.

Коментуючи результати звіту, Костянтин Карпушин, партнер, керівник напрямку інноваційного розвитку та впровадження нових технологій KPMG у СНД, зазначив:

«Виклик для компаній з нерухомості полягає в тому, щоб почати впроваджувати технології та інновації без зволікань. Підривні технології є звичайним явищем у всіх галузях – й індустрія нерухомості не є винятком, але все ще має пройти довгий шлях у своєму прагненні підготуватися до майбутнього. Тому швидка адаптація та лідерство є ключовими конкурентними перевагами в умовах швидких змін. Проте мова має йти не про впровадження технології заради технології, а про цілісний підхід у розробці своїх стратегій, щоб отримати конкурентну перевагу. Особи, які приймають рішення в сфері нерухомості, повинні подумати про те, яким чином технології впливатимуть на їхні об’єкти нерухомості, їхній бізнес і мінливі потреби їх клієнтів».

Основні результати глобального звіту включають:

  • 97% вважають, що цифрові та технологічні інновації впливатимуть на їх бізнес.
  • 60% вважають, що цей вплив буде дуже значним.
  • 73% розглядають цифрові та технологічні інновації як можливість. Ще 25% розглядають це одночасно як можливість і загрозу.
  • 93% вважають, що «традиційні організації з нерухомості повинні співпрацювати з компаніями PropTech, щоб адаптуватися до глобального середовища, що змінюється».
  • 66% не мають чіткого загальнокорпоративного бачення та стратегії, коли мова йде про цифрові та технологічні інновації.

Опитування в Україні

Загальні світові тренди прослідковуються і в Україні – більшість представників українського бізнесу галузі нерухомості погоджуються, що повинні співпрацювати з компаніями PropTech, щоб адаптуватися до глобального середовища, що змінюється, і вважають, що цифрові та технологічні інновації матимуть значний вплив на їх бізнес. Жоден з українських респондентів не оцінив свою компанії як зрілу з точки зору використання технологічних інновацій повною мірою.

Друге щорічне глобальне опитування ключових гравців у сфері нерухомості продемонструвало, що проінформованість щодо підривних технологій у галузі нерухомості або PropTech та їх  застосування продовжують зростати. Проте організації зіштовхуються з недостатнім розумінням можливих варіантів застосування підривних технологій.

Про опитування:

Друге щорічне опитування KPMG Global PropTech відстежує темпи змін у галузі та допомагає організаціям здійснювати прогрес.

Останнім часом питання технологій знаходиться на порядку денному організацій індустрії нерухомості, оскільки організації галузі прагнуть зрозуміти, що для них означає цифрова ера. Опитування KPMG 2017 Global PropTech продемонструвало, що, хоча сектор нерухомості усвідомлює можливі зміни, які технології принесуть у цю галузь, дуже мало хто з них зробив кроки, щоб підготувати свій бізнес до викликів та можливостей, які стоять перед ними. 76% респондентів не мали загальнокорпоративної цифрової стратегії й демонстрували очевидний розрив між схваленням і діями.  

З результатів опитування 2018 року очевидно, що індустрія нерухомості почала працювати над реалізацією можливостей, які можуть принести технології та інновації. Але багато чого ще належить зробити.

В 2018 році KPMG в Україні за інформаційної підтримки URE Club (Українського клубу нерухомості) вперше долучила до участі в міжнародному опитуванні KPMG Global PropTech представників сектора нерухомості в Україні. Погляд 10 респондентів з України відображений у міжнародних результатах опитування у 2018 році. Українська аудиторія, зважаючи на кількість респондентів , не є репрезентуючою для всього українського ринку.

Добавить комментарий